Kombinácia do 300L

Diskusia o cichlidách z jazera Malawi

Kombinácia do 300L

Neprečítaný príspevokod eminem0308 » 13 Okt 2014, 07:12

Zdrávím Vás. Už 2 mesiace študujem o cichlidách a pripravujem akurát kúpu 300 L akvária a rozhodujem sa aké druhy cichlid skombinovať.

Prosím poraďte čo si myslíte. Zatiaľ plánujem kombináciu: Labidochromis caeruleus yellow, Melanochromis Maingano(Melanochromis cyaneorhabdos), a Pseudotropheus socolof.
Labidochromis caeruleus yellow sa mi veľmi páči no neviem ako ju skombinovať aby boli pekné farby k nim.
Poprípade som uvažoval k nim Labidochromis hongi sweden a Metriaclima estherae red/red.
Takže zatiaľ mam 2 možné kombinácie:
1. Labidochromis caeruleus yellow, Melanochromis Maingano(Melanochromis cyaneorhabdos), a Pseudotropheus socolof.
2. Labidochromis caeruleus yellow, Labidochromis hongi sweden a Metriaclima estherae red/red.

Čo si myslíte o týchto kombináciach? Akékoľvek druhy som skombinoval vždy mi tam niečo vadilo a ahal som. Chcem aby sa mali rybky dobre a aby neboli extrémne agresívne ale aby to bolo v norme.
Poprípade poraďte aké rybky kombinovať k Labidochromis caeruleus yellow. Najradšej by som k nim kombinoval farby ako červená, modrá a zelená. No celkovo červená so žltou bude fajn.

Ďakujem. Nechcem nechať nič na náhodu a preto sa neponáhľam ani s akváriom a zariadením, najprv chcem mať prený plán čo, kde, koľko a aké a následne začnem realizáciu.

ďakujem za rady
“Dôležitá vec je neprestať sa pýtať.“ — Albert Einstein
Musíš sa mnoho učiť, aby si spoznal, že málo vieš. (Michel de Montaigne)
Obrázok užívateľa
eminem0308
 
Príspevky: 116
Registrovaný: 13 Okt 2014, 07:11
Bydlisko: Zvolen

Re: Kombinácia do 300L

Neprečítaný príspevokod kofola » 13 Okt 2014, 07:34